Leroy Merlin
Brico Depot
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU e-silla.cz

OBSAH:

  • OBECNÁ USTANOVENÍ
  • ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
  • PODMÍNKY UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
  • ZPŮSOBY A LHŮTY PLATBY ZA PRODUKT
  • NÁKLADY, ZPŮSOBY A LHŮTY DORUČENÍ PRODUKTU
  • REKLAMACE PRODUKTU
  • MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ REKLAMACÍ A UPLATŇOVÁNÍ NÁROKŮ
  • PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (TÝKÁ SE SMLOUV UZAVŘENÝCH PO 25. PROSINCI 2014)
  • USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ
  • ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  • VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Internetový obchod https://e-silla.cz dbá na práva spotřebitelů.
Spotřebitel se nemůže vzdát práv, která mu přiznává zákon o ochraně spotřebitele.
Ustanovení smluv méně výhodná pro spotřebitele než ustanovení tohoto zákona jsou neplatná a místo nich se použijí ustanovení zákona.
Ustanovení těchto obchodních podmínek proto nemají za cíl vyloučit ani omezit jakákoli práva spotřebitelů vyplývající z kogentních ustanovení právních předpisů.
Jakékoliv nejasnosti se vykládají ve prospěch spotřebitele.
V případě rozporu mezi ustanoveními těchto podmínek a závaznými právními předpisy mají přednost právní předpisy.

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Internetový obchod dostupný na adrese https://e-silla.cz provozuje TIMSON Paweł Jura, se sídlem v Bielsko-Biała, Polsko (adresa sídla a korespondenční adresa: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała); DIČ: 9372248244; REGON: 242937104; e-mail: info@e-silla.cz.
1.2. Tyto obchodní podmínky jsou určeny jak pro spotřebitele, tak i pro podnikatele využívající internetový obchod, pokud konkrétní ustanovení nestanoví jinak a není určeno výhradně spotřebitelům nebo výhradně podnikatelům.
1.3. Správcem osobních údajů zpracovávaných v internetovém obchodě v souvislosti s realizací těchto podmínek je Prodávající.
Osobní údaje jsou zpracovávány za účely, v rozsahu a na právním základě uvedeném v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů. Tento dokument stanoví zejména zásady zpracování osobních údajů správcem v internetovém obchodě, právní základy, účely, rozsah zpracování údajů, práva subjektů údajů a informace o používání souborů cookies a analytických nástrojů.
Používání internetového obchodu, včetně nákupů, je dobrovolné. Dobrovolné je i poskytnutí osobních údajů uživatelem internetového obchodu, s výjimkou případů, kdy je poskytnutí údajů nezbytné pro uzavření smlouvy nebo splnění zákonné povinnosti Prodávajícího.
1.4. Definice:
1.4.1. PRACOVNÍ DEN – každý den od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
1.4.2. REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ – formulář dostupný v internetovém obchodě, který umožňuje vytvoření Účtu.
1.4.3. OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ – elektronická služba, interaktivní formulář dostupný v internetovém obchodě umožňující odeslání Objednávky, zejména přidáním produktů do elektronického košíku a určením podmínek kupní smlouvy, včetně způsobu doručení a platby.
1.4.4. ZÁKAZNÍK – (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, a v případech stanovených právními předpisy i fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které právní řád přiznává právní způsobilost, která uzavřela nebo má v úmyslu uzavřít kupní smlouvu s Prodávajícím.
1.4.5. OBČANSKÝ ZÁKONÍK – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
1.4.6. ÚČET – elektronická služba, soubor údajů v IT systému Poskytovatele, označený individuálním jménem (loginem) a heslem, obsahující údaje poskytnuté Uživatelem a informace o jeho objednávkách.
1.4.7. NEWSLETTER – elektronická služba poskytovaná Poskytovatelem prostřednictvím e-mailu, umožňující automatické přijímání informací o produktech, novinkách a akcích v internetovém obchodě.
1.4.8. PRODUKT – movitá věc dostupná v internetovém obchodě, která je předmětem kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
1.4.9. OBCHODNÍ PODMÍNKY – tento dokument upravující provoz internetového obchodu.
1.4.10. INTERNETOVÝ OBCHOD – online obchod Poskytovatele dostupný na adrese https://e-silla.cz.
1.4.11. PRODÁVAJÍCÍ / POSKYTOVATEL SLUŽEBTIMSON Paweł Jura, se sídlem v Bielsko-Biała (adresa sídla a korespondenční adresa: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała); DIČ: 9372248244; REGON: 242937104; e-mail: info@e-silla.cz.
1.4.12. KUPNÍ SMLOUVA – smlouva o prodeji produktu uzavřená nebo uzavíraná mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu.
1.4.13. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronicky Poskytovatelem Uživateli prostřednictvím internetového obchodu.
1.4.14. UŽIVATEL – (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, (2) právnická osoba nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost – využívající nebo mající v úmyslu využívat elektronické služby.
1.4.15. ZÁKON O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE – zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
1.4.16. OBJEDNÁVKA – právně závazné prohlášení vůle Zákazníka podané prostřednictvím Objednávkového formuláře s cílem uzavřít kupní smlouvu s Prodávajícím.


2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

2.1. V internetovém obchodě jsou dostupné tyto elektronické služby: Účet, Objednávkový formulář a Newsletter.
2.1.1. Účet – používání účtu je možné po provedení následujících kroků Uživatelem:
(1) vyplnění registračního formuláře,
(2) kliknutí na tlačítko „Zaregistrovat účet“.
V registračním formuláři je nutné uvést: jméno a příjmení / název firmy, adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, země), e-mail, telefon a heslo.
Uživatelé, kteří nejsou spotřebiteli, musí zadat také název firmy a DIČ.
2.1.1.1. Elektronická služba Účet je poskytována zdarma na dobu neurčitou.
Uživatel může kdykoli zrušit účet (ukončit službu) bez udání důvodu zasláním žádosti na adresu: info@e-silla.cz nebo poštou na adresu: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała.
2.1.2. Objednávkový formulář – používání začíná přidáním prvního produktu do košíku.
Objednávka se podává ve dvou krocích:
(1) vyplnění objednávkového formuláře,
(2) kliknutí na tlačítko „Objednávám s povinností platby“.
Do odeslání objednávky je možné upravovat vložené údaje podle pokynů zobrazených na stránce.
V objednávkovém formuláři je nutné uvést: jméno a příjmení / název firmy, adresu, e-mail, telefon, vybrané produkty, množství, způsob doručení a platby.
U zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, je nutné uvést i název firmy a DIČ.
2.1.2.1. Elektronická služba Objednávkový formulář je bezplatná a jednorázová – končí odesláním objednávky nebo jejím přerušením Uživatelem.
2.1.3. Newsletter – službu lze využívat po zadání e-mailové adresy do pole „Newsletter“ na stránce internetového obchodu a kliknutí na tlačítko „Přihlásit se“.
Odběr newsletteru lze aktivovat také označením příslušného políčka při registraci účtu nebo při odeslání objednávky.
2.1.3.1. Elektronická služba Newsletter je poskytována zdarma na dobu neurčitou.
Uživatel může kdykoli bez udání důvodu odhlásit odběr zasláním zprávy na e-mail: info@e-silla.cz nebo poštou na adresu: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała.
2.2. Technické požadavky nezbytné pro spolupráci s IT systémem Poskytovatele:
(1) počítač, notebook nebo jiné zařízení s přístupem k internetu,
(2) přístup k e-mailu,
(3) internetový prohlížeč: Mozilla Firefox 17.0+, Internet Explorer 10.0+, Opera 12.0+, Google Chrome 23.0+, Safari 5.0+, Microsoft Edge 25.10586.0.0+,
(4) doporučené minimální rozlišení: 1024×768,
(5) povolené soubory cookies a JavaScript v prohlížeči.
2.3. Uživatel je povinen využívat internetový obchod v souladu s právními předpisy a dobrými mravy, s respektem k osobnostním právům, autorským právům a právům duševního vlastnictví Poskytovatele i třetích osob. Uživatel je povinen uvádět pravdivé údaje a nesmí poskytovat obsah protiprávního charakteru.
2.4. Reklamační řád:
2.4.1. Reklamace týkající se elektronických služeb poskytovaných Poskytovatelem a jiné stížnosti (s výjimkou reklamací produktů – ty jsou uvedeny v bodě 6) může Uživatel podat:
2.4.2. písemně na adresu: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała;
2.4.3. e-mailem na adresu: info@e-silla.cz;
2.4.4. Doporučuje se, aby Uživatel v reklamaci uvedl: (1) okolnosti a předmět reklamace, zejména druh a datum zjištění vady; (2) svůj požadavek; (3) kontaktní údaje – tyto informace urychlí vyřízení reklamace, nejsou však podmínkou její platnosti.
2.4.5. Poskytovatel odpoví na reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 kalendářních dnů od jejího podání.

3. PODMÍNKY UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Uzavření kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím nastává po předchozím odeslání Objednávky Zákazníkem prostřednictvím Objednávkového formuláře v internetovém obchodě v souladu s bodem 2.1.2 těchto obchodních podmínek.
3.2. Cena Produktu uvedená na stránkách internetového obchodu je uvedena v polských zlotých a zahrnuje daně. O celkové ceně včetně daní za Produkt, jakož i o nákladech na dodání (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovné) a o dalších případných nákladech, nebo pokud je nelze předem určit – o povinnosti jejich úhrady, je Zákazník informován během procesu objednávky, včetně okamžiku, kdy vyjadřuje vůli uzavřít kupní smlouvu.
3.3. Postup uzavření kupní smlouvy prostřednictvím objednávkového formuláře
3.3.1. Uzavření kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím nastává po předchozím podání objednávky Zákazníkem podle bodu 2.1.2 těchto podmínek.
3.3.2. Po odeslání objednávky Prodávající bezodkladně potvrdí její přijetí a současně ji přijme k realizaci. Potvrzení přijetí objednávky a její přijetí k realizaci se uskutečňuje zasláním příslušného e-mailu Zákazníkovi na adresu uvedenou při zadání objednávky. Tato zpráva obsahuje prohlášení Prodávajícího o přijetí objednávky a potvrzení o uzavření kupní smlouvy.
Okamžikem doručení tohoto e-mailu Zákazníkovi se kupní smlouva považuje za uzavřenou.
3.4. Uchování, zabezpečení a zpřístupnění obsahu uzavřené kupní smlouvy Zákazníkovi probíhá:
(1) zpřístupněním těchto obchodních podmínek na stránkách internetového obchodu a
(2) zasláním e-mailu podle bodu 3.3.2 těchto podmínek.
Obsah kupní smlouvy je dále uchováván a zabezpečen v IT systému internetového obchodu Prodávajícího.


4. ZPŮSOBY A LHŮTY PLATBY ZA PRODUKT

4.1. Prodávající poskytuje Zákazníkovi následující způsoby úhrady ceny podle kupní smlouvy:
4.1.1. Platba v hotovosti na dobírku při převzetí zásilky.
4.1.2. Platba převodem na bankovní účet Prodávajícího.
4.1.3. Elektronické platby a platby platební kartou prostřednictvím služby PayU – aktuálně dostupné způsoby plateb jsou uvedeny na stránce internetového obchodu v sekci „Platby“.
4.1.3.1. Zpracování plateb elektronickými metodami a kartami se uskutečňuje prostřednictvím systému PayU S.A., se sídlem v Poznani, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, Polsko, IČ NIP 779-23-08-495, registrované v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v Poznani.
4.2. Lhůta pro úhradu:
4.2.1. Při volbě platby převodem, elektronické platby nebo platby kartou je Zákazník povinen uhradit částku do 7 kalendářních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy.
4.2.2. Při volbě platby v hotovosti na dobírku je Zákazník povinen zaplatit při převzetí zásilky.


5. NÁKLADY, ZPŮSOBY A LHŮTY DORUČENÍ PRODUKTU

5.1. Dodání Produktu Zákazníkovi je zpoplatněno, pokud kupní smlouva nestanoví jinak.
Náklady na dodání (včetně dopravy, doručení a poštovného) jsou uvedeny na stránkách internetového obchodu v sekci „Doručení“ a během procesu objednávky, včetně okamžiku uzavření smlouvy.
5.2. Prodávající nabízí Zákazníkovi následující způsoby doručení Produktu:
5.2.1. Kurýrní zásilka nebo kurýrní zásilka na dobírku.
5.2.2. Paletová zásilka.
5.3. Lhůta dodání produktu Zákazníkovi činí nejvýše 7 pracovních dnů, pokud v popisu produktu nebo během objednávky není uvedeno jinak.
V případě produktů s různými dodacími lhůtami platí nejdelší z nich, která však nesmí přesáhnout 7 pracovních dnů.
Začátek běhu dodací lhůty:
5.3.1. Při platbě převodem, elektronickou platbou nebo kartou – ode dne připsání platby na účet Prodávajícího.
5.3.2. Při platbě na dobírku – ode dne uzavření kupní smlouvy.


6. REKLAMACE PRODUKTU

6.1. Základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi v případě, že prodaný produkt má vadu fyzickou nebo právní (reklamace z titulu odpovědnosti za vady), se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními občanského zákoníku (§ 2161 a násl.).
6.2. Reklamaci může Zákazník podat například:
6.2.1. písemně na adresu: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała, Polsko;
6.2.2. elektronicky na e-mail: info@e-silla.cz.
6.3. Doporučuje se, aby Zákazník v popisu reklamace uvedl:
(1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum zjištění vady;
(2) požadovaný způsob vyřízení reklamace – oprava, výměna, snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy;
(3) kontaktní údaje – tyto informace usnadní a urychlí vyřízení reklamace.
Tato doporučení však nejsou podmínkou platnosti reklamace.
6.4. Prodávající se k reklamaci Zákazníka vyjádří bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 kalendářních dnů od jejího doručení.
Pokud Zákazník – spotřebitel požádal o výměnu zboží, odstranění vady nebo podal prohlášení o snížení ceny a Prodávající se v této lhůtě nevyjádřil, má se za to, že reklamaci uznal jako oprávněnou.
6.5. Zákazník, který uplatňuje práva z odpovědnosti za vady, je povinen doručit vadný produkt na adresu:
ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała, Polsko.
Pokud jde o spotřebitele, náklady na doručení produktu nese Prodávající.
V případě zákazníka, který není spotřebitelem, hradí náklady on sám.
Pokud by vzhledem k povaze produktu nebo způsobu jeho montáže bylo doručení nepřiměřeně obtížné, je Zákazník povinen umožnit Prodávajícímu přístup k produktu v místě, kde se nachází.

7. MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ REKLAMACÍ A SPORŮ A PŘÍSTUP K TĚMTO POSTUPŮM

7.1. Podrobné informace o možnostech využití mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatňování nároků spotřebiteli, jakož i o přístupu k těmto postupům, jsou dostupné na webových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitele Polské republiky (UOKiK):
? https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
7.2. Při předsedovi UOKiK funguje také kontaktní místo (tel.: +48 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl, adresa: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), jehož úlohou je poskytovat pomoc spotřebitelům ve věcech týkajících se mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
7.3. Spotřebitel má následující příklady možností využití mimosoudního řešení reklamací a sporů:
(1) podání návrhu na řešení sporu před stálým rozhodčím spotřebitelským soudem (více na: http://www.spsk.wiih.org.pl/),
(2) podání návrhu na mimosoudní řešení sporu k inspektorátu obchodní inspekce příslušnému podle sídla Prodávajícího,
(3) využití pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo spotřebitelské organizace, jejímž cílem je ochrana práv spotřebitelů (např. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Poradenství je poskytováno také e-mailem na adrese porady@dlakonsumentow.pl a prostřednictvím infolinky +48 801 440 220 (pracovní dny 8:00–18:00, dle tarifu operátora).
7.4. Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je k dispozici platforma ODR – systém pro řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU.
Platforma ODR je interaktivní vícejazyčný portál určený jako jednotné kontaktní místo pro spotřebitele a podnikatele, kteří usilují o mimosoudní řešení sporů vzniklých ze smluv uzavřených na dálku (např. přes internet).
Více informací lze nalézt přímo na stránkách platformy nebo na stránkách UOKiK:
? https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php

8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (TÝKÁ SE SMLOUV UZAVŘENÝCH PO 25. PROSINCI 2014)

8.1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, má právo do 14 kalendářních dnů od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakýchkoli nákladů, kromě nákladů uvedených v bodu 8.8 těchto podmínek.
Pro dodržení lhůty postačí odeslání prohlášení o odstoupení před jejím uplynutím.
Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze doručit například:
8.1.1. písemně na adresu: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała, Polsko;
8.1.2. elektronicky na e-mail: info@e-silla.cz.
8.2. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je uveden v příloze č. 2 zákona o právech spotřebitele a také v bodu 11 těchto podmínek a na webu internetového obchodu v sekci „Odstoupení“.
Použití formuláře není povinné.
8.3. Lhůta pro odstoupení od smlouvy běží:
8.3.1. v případě smlouvy, jejímž předmětem je dodání produktu – od dne převzetí produktu spotřebitelem nebo osobou jim určenou (jinou než dopravce);
pokud smlouva zahrnuje více produktů – od převzetí posledního produktu nebo části;
u pravidelných dodávek – od převzetí prvního produktu;
8.3.2. v případě jiných smluv – od dne uzavření smlouvy.
8.4. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
8.5. Prodávající je povinen nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí prohlášení o odstoupení vrátit spotřebiteli všechny platby, včetně nákladů na dodání produktu (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z volby jiného způsobu doručení než nejlevnější nabízené možnosti).
Vrácení bude provedeno stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud se strany nedohodnou jinak – bez dodatečných poplatků.
Pokud Prodávající nepřevzal produkt osobně, může zadržet vrácení platby do okamžiku obdržení produktu nebo předložení důkazu o jeho odeslání.
8.6. Spotřebitel je povinen vrátit produkt bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.
Produkt je možné zaslat na adresu: ul. Wyzwolenia 477, 43-344 Bielsko-Biała, Polsko.
Pro dodržení lhůty postačí odeslání produktu před jejím uplynutím.
8.7. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty produktu v důsledku jeho použití jinak, než je nezbytné k seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.
8.8. Možné náklady spojené s odstoupením:
8.8.1. Pokud si spotřebitel zvolil dražší způsob doručení, než je nejlevnější možnost v obchodě – Prodávající není povinen tyto dodatečné náklady nahradit.
8.8.2. Spotřebitel hradí přímé náklady na vrácení produktu.
8.8.3. V případě služby, která byla na výslovnou žádost spotřebitele zahájena před uplynutím lhůty k odstoupení, je spotřebitel povinen uhradit poměrnou část ceny za již poskytnutou službu.
8.9. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na:
– služby poskytnuté s výslovným souhlasem spotřebitele po informování, že ztratí právo na odstoupení,
– produkt vyrobený dle specifikací spotřebitele nebo na míru,
– zboží podléhající rychlé zkaze nebo zapečetěné z hygienických důvodů po otevření,
– produkt nerozlučně spojený s jiným zbožím po dodání,
– zvukové či obrazové nahrávky a software v zapečetěném obalu po otevření,
– noviny a časopisy (s výjimkou předplatného),
– služby ubytování, dopravy, pronájmu vozidel, stravování nebo volnočasové aktivity s určeným termínem,
– digitální obsah poskytnutý před uplynutím lhůty na odstoupení se souhlasem spotřebitele.

9. USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ

9.1. Tento bod a jeho ustanovení se vztahují výhradně na Zákazníky a Uživatele, kteří nejsou spotřebiteli.
9.2. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s ne-spotřebitelem do 14 kalendářních dnů od jejího uzavření, bez uvedení důvodu a bez vzniku jakýchkoli nároků Zákazníka.
9.3. V případě ne-spotřebitelů má Prodávající právo omezit způsoby platby, včetně požadavku zálohy nebo úplné platby předem.
9.4. Okamžikem předání produktu dopravci přechází na Zákazníka, který není spotřebitelem, riziko náhodné ztráty nebo poškození.
Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé během přepravy.
9.5. Zákazník, který není spotřebitelem, je povinen zkontrolovat zásilku při převzetí a v případě zjištění poškození okamžitě sepsat protokol s dopravcem.
9.6. Podle § 558 odst. 1 občanského zákoníku se vůči ne-spotřebitelům vylučuje odpovědnost Prodávajícího z titulu odpovědnosti za vady.
9.7. Poskytovatel má právo ukončit smlouvu o poskytování elektronických služeb ne-spotřebiteli s okamžitou účinností bez uvedení důvodu zasláním oznámení.
9.8. Odpovědnost Prodávajícího vůči ne-spotřebiteli je omezena na částku uhrazené ceny a nákladů na dodání, maximálně však do výše 1 000 PLN.
Prodávající odpovídá pouze za předvídatelné škody a nenese odpovědnost za ušlý zisk.
9.9. Veškeré spory mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který není spotřebitelem, budou řešeny příslušným soudem podle sídla Prodávajícího.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Smlouvy uzavírané prostřednictvím internetového obchodu se uzavírají v polském jazyce.
10.2. Změna obchodních podmínek:
10.2.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit tyto podmínky z oprávněných důvodů (např. změna právních předpisů, platebních metod nebo způsobů doručení).
10.2.2. U smluv na dobu neurčitou (např. uživatelský účet) je změna závazná, pokud byl Uživatel o změně informován a neukončil smlouvu do 14 dnů od oznámení.
Pokud změna zavádí nové poplatky nebo zvyšuje stávající, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
10.2.3. Změny se nevztahují na již uzavřené kupní smlouvy ani na odeslané objednávky.
10.3. Ve věcech neupravených těmito podmínkami se použijí předpisy polského práva, zejména:
– občanský zákoník,
– zákon o poskytování elektronických služeb (18. července 2002),
– zákon o právech spotřebitele (25. prosince 2014) a další příslušné předpisy.


11. VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(Tento formulář vyplňte a odešlete pouze v případě, že chcete od smlouvy odstoupit)
Adresát:
TIMSON Paweł Jura
ul. Wyzwolenia 477
43-344 Bielsko-Biała, Polsko
e-silla.cz
info@e-silla.cz
Prohlášení:

– Já/My () tímto oznamuji/oznamujeme (), že odstupuji/odstupujeme () od smlouvy o koupi následujícího zboží () / o dodání následujícího zboží () / o smlouvě na provedení následující věci () / o poskytnutí následující služby ()
.....................................................
– Datum uzavření smlouvy () / převzetí ()
.....................................................
– Jméno a příjmení spotřebitele(ů)
.....................................................
– Adresa spotřebitele(ů)
.....................................................
– Podpis spotřebitele(ů)
(pouze v případě, že je tento formulář zasílán v listinné podobě)
.....................................................
– Datum:
.....................................................
() Nehodící se škrtněte.

pixel