Nedoručená zásilka
Nedoručení zásilky kurýrem
Pokud vám kurýr nedoručil zásilku do 72 hodin od odeslání, neznamená to automaticky, že výrobek neodešel z našeho skladu.
V případě neúspěšného pokusu o doručení je kurýr povinen zanechat oznámení o neúspěšném doručení a provést až tři pokusy o doručení během následujících tří pracovních dnů.
Po těchto pokusech je zásilka přesunuta do regionálního skladu dopravce v blízkosti vaší adresy.
Tato pravidla platí pro následující dopravce:
UPS – zásilka je přesunuta do nejbližšího regionálního centra UPS.
DPD – kurýr provede několik pokusů o doručení, a pokud nejsou úspěšné, uloží zásilku na výdejním místě DPD Pickup.
Packeta (Zásilkovna) – pokud se zásilku nepodaří doručit, bude uložena na výdejním místě Packeta dle vašeho výběru nebo nejbližší dostupnosti.
Tato situace je velmi vzácná.
Pokud se vám však stane, kontaktujte nás co nejdříve – uděláme vše pro to, aby se vaše objednávka dostala k vám v nejkratším možném termínu.











